Saturday 8 August 2015

Zoom in Melaka : Magic museum art / museum 3d Melaka

Assalamualaikum readers sekalian..
Pada entry kali ni aku nak stori tentang lawatan aku & kawan-kawan pejabat ke Magic museum art yang terletak di Bukit Katil, Melaka. Berdekatan dengan Bayu Lagoon Resort.

Pintu masuk ke muzium. Kena buka kasut.
Masa nak masuk ke dalam muzium tu, kena buka kasut so dinasihatkan x perlu la korang pakai kasut fancy-fancy atau heels atau wedges utk tambah ketinggian sebab memang kena buka kasut.

Banner Magic Art Museum. Boleh nampak daripada tepi jalan.

Nampak x bangunan tinggi tu, tu la bayu lagoon. Entrance dia kena lalu bangunan ni.



Bayaran masuk, kalau ikut kat papan kenyataan yang ada kat kaunter tu:
Dewasa : RM 25.00
Kanak-kanak : RM 20.00

Tapi bila kitorang tanya kat kaunter, dewasa RM20 seorang. Mungkin baru bukak kot.. So dia ada diskaun la kot.


Bila da bayar maka bermulalah pengembaraan di alam fantasi. Dinasihatkan kalau anda nak masuk dalam ni, mestilah pandai berimaginasi & x segan silu untuk bergambar. Lagi kreatif lagi cantik. Dan ada sebahagian tempat anda perlu menyiarap, berbaring dan sebagainya supaya gambar yang diambil nanti keputusannya amat memberangsangkan. Dan tambahan utk keseronokkan kalau datang beramai2.. Lagi tambah keseronokkan. Ok la jom check it out hasil gambar aku dan kawan-kawan.




















Me and my mom







Hanging in the ceiling
Bagitulah sedikit sebanyak yang aku boleh share untuk tatapan korang. Memang seronok and we had a lot of fun. At least 2 jam baru puas nak berimaginasi and please make sure kamera korang cukup bateri. Ok sebelum tamat entry ni aku nak share lagi gambar kitorang sebelum balik. Kira macam gambar penutup la.

Kawan-kawan sepejabat

My love





Overall, aku dan kawan-kawan rasa puas hari dan recommend korang pergi juga muzium 3d ni. Memang berbaloi dan lepas ni kalau ade rombongan lain ajak aku akan pergi buat kali ke dua. And will makes a lot of picture with creative post. 👍👍👍👍


- The end -








No comments:

Post a Comment

Lilypie Trying to Conceive Event tickers
Daisypath Anniversary tickers