Monday 6 February 2017

Sharing is caring : Website Nak Tengok Movie Online

Assalamualaikum Readers!

Aku ni hobi memang menonton, boleh menonton 24hrs non stop. Hehehe. So aku memang suka collect movie masuk dalam hard disk. Tapi masalahnya, kalau banyak duit boleh beli hard disk banyak-banyak. Hard disk yang satu tu dah rosak, 500Gb kot.. banyak tu movie. Sedey..

So bile tanya kengkawa opis diorang tengok online. Makanya aku barulah nak menjinakkan diri menonton online.

My kind of movie is romantik, action & magic. 3 jenis genre ni aku suka. Cite omputih & korea. So aku share beberapa website yang kawan aku bagi tau. Listnye seperti di bawah :

1. Kiss asian 

Cerita daripada negara-negara Asia. Tak perlu daftar. Boleh terus tengok.

2. Fmovies

Cerita daripada pelbagai negara cth UK, US, India, Thai, Korea, France, etc.. Tak perlu daftar. Boleh tengok terus jugak.

3. Let me watch this

Perlu daftar baru boleh tengok.

4. Drama cool

Cerita daripada negara-negara Asia sahaja. Boleh tengok direct, tak perlu daftar.

5. Kshow

Cerita daripada korea sahaja. Terutama kepada peminat Running Man. Boleh tengok terus tanpa perlu daftar.

6. Pencuri movie

Ada cerita melayu, cina, hindi & omputih.Tak perlu daftar tapi macam leceh sikit. Banyak sangat iklan.

7. Kepala bergetar

Ni dedikasi khas untuk cerita melayu Malaysia. Drama-drama terbaru. Tak perlu daftar. Just klik je nak tengok cerita apa.


Setakat ni je dulu, kalau ada nanti aku update lagi. Korang cuba la try test tengok mana yag berkenan dihati.Thanks :)

- The end -

No comments:

Post a Comment

Lilypie Trying to Conceive Event tickers
Daisypath Anniversary tickers